THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 9 maj 2009

Vad det blåser idag...

Var nere till affären o handlade o fy faaan vad det blåser ute. Tur att man inte har peruk i detta väder.. Håret var ju påväg av ändå.

Nu har jag gjort en tzatziki åt min käre syster! Smaskigt.. Om jag ska vara riktigt ärlig så gör jag nog den godaste tzatzikin jag någonsin ätit. Haha, hur lät det där.. men det är sant, den är fan godast!!! vet fler som tycker det, o mamma som inte ens gillar tzatziki tycker om min! Det tycker jag att det betyder att den faktiskt är god.

Nu dricks det kaffe, funderar på vad jag ska ha på mej o är lite smått avis på mamma som gått o köpt sej ett par asläckra leggins. Ursäkta, men jag vill med ha!!!!!!!Nuuuuuuu. Och dom ska hon ha ikväll.... oooh, fuskis..

Faan, måste skicka ett grattis sms till fegga innan jag glömmer det!

Meen, hörs!!!!

1 kommentarer:

J ' - mamma till Julia sa...

Hej, tack så jättemycket. Måste dit så fort som möjligt och köpa en bara för det hehe :)

Hur gammal är din son? :)