THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 8 maj 2009

Jodå, det funkade!!!!

Gick alldelses utmärkt att duscha med elias sittande i gåstoln utanför duschen, så bra att jag hannmed o raka benen också! Hade iofs dörren öppen en bit så han kunde se mej, o framförallt, så att jag kunde se honom.

Nu tror jag att han till slut har somnat inne i hans säng. Han är så himla snorig o jag tror att han håller på att bli sjuk, ser jätte hängig ut. Stackaren. Hatar att se honom må dåligt, och så blir de så himla jobbigt för en annan med, det är bara en massa grin, grin o klängande. Men det är väl en del av att vara mamma så det är bara att gilla läget helt enkelt..

Kaffe står det på nästa punkt på min lista, det är redan klart så bara till o hälla upp! Sen ska jag göra iordning håret, o medans jag fixar det här ska jag fundera ut på vad vi ska äta för smaskigt ikväll?! Någon som har ett bra förslag?

0 kommentarer: