THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 4 maj 2009

I´m back!!!

Sorry för mitt dåliga bloggande, har helt enkelt haft fullt upp denna långhelg!!!

Valborg spenderades farmför tv:n med Sebbe o ett gott glas vin. Roligt va? Neej meen Sebbe kom inte hem förrens runt sju på kvällen så då grillade vi o åt o hade det mysigt, sen gick vi in till tv:n o kollade på en film o bara tog de lugnt. Var riktigt skönt. Hade ju saknat sebbe med så det kändes som vår valborg inte kunde blivit bättre!

I fredags jobbade vi en hel del i trädgården, solade o götta oss. Framåt kvällen åkte vi upp till Elin o Johan o grillade, satt ute tills klockan var 12 på natten framför grillen som Johan öste på en massa plankor på så att den tydligen hade gått sönder, det märkte vi inte då! Vid 12 iaf gick vi o la oss, sebbe o johan hade tränng dagen efter, klockan 10. Gissa om dom var pigga?! (1 flaska whiskey o nästan en platta öl, vilket jag o elin också drack på men mest dom) nice nice... vet inte om sebbe var röd i ögonen av allergin eller om han bara skyllde på det...

I lördags kom ett par kompisar o deras son på fika. Mycket trevligt. Var jätte länge sen vi sågs. Kvällen blev det grillning, som vanligt men de är ju sååååå gott o sånt som hör till när det är fint väder... Har faktiskt grillat hela helgen...

Igår, elgiganten för att köpa ett nytt strykjärn o till coop o handla mat o sen handla en present till Elin som ska ha "kalas" på lördag för att hon fyller år den 13:e maj. men tänker inte berätta vart vi köpte den presenten, vet att hon läser det här o kan nog lista ut vad det kan vara isf.

(för övrigt har min dator blivit cp, ibland går de inte o trycka på vissa tangenter)

Sen i söndags spelade Sebbe match. Gjorde 2 mål o blev sn skadad.. INTE BRA. detta resulterade att han inte kunde spela idag. Så nu sitter han uppe i Karlberg o kollar på medans jag sitter här o väntar på att han ska komma hem. Har en lasagne i ugnen som jag tänkte att han skulle få smaska på... Skönt at han kommer hem idag, blir det inte så mkt stockholm i veckan ;)

Trädgårdslandet är idag klart, sått o satt!!!!

BRAAAAAAAA!!!!! (jag är knäpp, jag erkänner det!).

0 kommentarer: