THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 27 maj 2009

Överaskning...

Tänkte överaska sebbis med en ny trädgårdsmöbel tills han kommer hem på fredag, men vart köper man en snygg, hyffsat billig trädgårdsmöbel? Har letat runt som en tok här på internet men hittar ingen som passar mej, prismässigt. Annars finns de ju sjuuuukt snygga utemöbler. Helst vill jag ha en i fuskrotting o de vet jag att Sebbe med vill ha, meen faan... dom är ju sviiin dyra...

I helgen blirdet full rulle, som vanligt. På lördag ska vi in till stan o byta en gåbil till något annat som elias fick dubbelt av i födelsedagspresent. sen ska vi på 5 generationer middag, framåt kvällen blir det pingstgrillning på gatan under oss hos Marcus o Helene. Trevligt trevligt. På söndag tänker jag ligga i trädgården o sola heeeela dagen, nästan!
Nästa helg ska vi fira Sebbe, inte lugnt då heller, helgen efter det ska vi till gbg på dop, helgen efter det är det midsommar o helgen efter det blir det säker något inbokat. När ska man ha en slapphelg ignetligen??? Heela tiden är de nåt. Visst är de kul de med en va faan, en "ledig" helg kan man väl åtminstonde ha?

Mamma kommer o hämtar mej vid halv 2, hoppas på fika hos henne sen ska hon med mej till ica o handla o köra hem mej med skiten. Jag är för förkyld för att orka gå låååångbacken hem. Får i princip andnöd av att gå från köket till toan typ..

Jag är lite hungrig..

0 kommentarer: