THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 12 maj 2009

Det blir lyckligtvis lite mer pengar i kassan från mej...

2-2 i fotbollen mellan RIF - Mantorp igår, grattis! Det var på tiden. Då kommer jag på nästa match o då hoppas jag på att få se en vinst ifrån er!
Jag tycker att johan, linus o tobbe gör en skiiiitbra match. Sebbe som fortfarande har ont i fossingen bad att få spela så lite som möjligt o de fick han. Han spelade 10 minuter o efter 5 minuter på planen får han sitt andra gula kort... Älskliiiiiing, vad styr du med? Ett till o han är avstängd en match..
Så nu har han 2 i A-laget o 1 i B-laget.. Det ska vara Sebbe o Johan till o få gula kort!

Soligt ute idag, men ändå har jag inte vart ute än. Elias var jätte trött o somna redan 10:40 så vi får gå ut efter att han vaknat o ätit.. Funderar på om jag ska gå bort till lekparken en sväng o gunga med han.

Nu är det bara 11 dagar kvar tills Elias blir 1 år. Faaan vad tiden går snabbt, vart tog min lilla bebis vägen som jag låg o hade i min famn. Nu är han stora killen, vild o busig o är överallt men inte stilla i min famn. Han är ju inte ens still när han sover.. Saknar det där mysiga o kunna ligga o se på tv medans man håller honom i sin famn, det är helt omöjligt o göra det nu. Men samtidigt så är det superkul när han är med mer o leker med en o så.. Me löööööve.

Annars blir dagen lugn, sebbe har åkt till stockholm, igen. Åkte iväg lite senare i morse. Det var skönt. Fick man ha honom hemma en extratimma :)
Elin kanske skulle komma upp efter att dom vart o kollat på en liten urgullig hundvalp. Såå söööt. Vill med ha en hund, men känner att jag eller vi inte har tid för det. Man blir ju så fast också. Det är skillnad att ha ett barn, det kan man ta med i principöverallt men en hund blir man mer låst med. Vi får förbli hundlösa ett par år till...

1 kommentarer:

starsailor sa...

Det är en en mina bästa vänners bror...känns väldigt bra :D

Jag bokar mer än gärna upp en hel vecka till dig, vi har ju hur mkt som helst att ta igen!saknar dig hur mycket som helst!!!