THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 11 maj 2009

Fotboll ikväll...

Fyy faan vad tråkigt det är när det är mulet o dant ute. Vill ha sol, jag är solberoende!!!!!!
Hoppas fan inte det börjar regna bara, ska ju o se på fotboll ikväll.. Och ikväll, då jävlar, då vinner ni RIF annars kommer jag inte lägga ett öre till o gå på era matcher mera. haha.. (Vet att jag kommer att göra det ändå).

Nu har vi ställt av bilen sagt upp försäkringen på den, onödiga pengar som bara dras från kontot när den bara står i garaget o blir mer o mer gammal.. Måste sälja den. Ska nog gå ut o städa hela bilen invändigt o överaska sebbe med det. Blir han nog glad.

På onsdag ska vi in til bvc o ge Elias sin 1-års spruta. Ser verkligen INTE fram emot det. Fy faan för dessa sprutor. Sebbe är i stockholm också så jag får gå själv o ge han sprutan. Bajs säger jag bara.. Och så sover jag själv på onsdagsnatten med. Första gången han fick sin spruta blev han jätte JÄTTE gnällig o febrig, förra gången var han trött, slö o febrig o jag vill verkligen inte veta hur han blir denna gång.. Oooh, mår fan dåligt inför onsdag... Kanske lika bra att jag gör det, kanske det blir enklare än jag föreställt mej... Hoppas...

Idag har jag inte gjort mycket. Gick upp vid nio o Elias vakna vid halv tio... Låååååångsovaren. Han somna vid halv 8 igårkväll o vakna inte förrens halv tio, heeelt otroligt. Och han har inte vaknat en ända gång inatt. Duktiga killen!!

Hämtade mitt kaffe, mmmmmmmmmmm vad gott!!! Kaffe är BÄST!!!!!! Det beroendet tänker jag behålla men inte en cigg till i mitt liv, inte ens ett pyttepytte litet bloss. Är fan stolt över mej själv, från att röka ca 1 paket per dag till o inte ens tagit ett bloss sen jag blev gravid. Mycket duktig flicka, även fast suget finns ibland så har jag stått emot, även om någon har rökt brevid mej.

Nu ska jag hämta posten, hörde att den kom. Se hur många räkningar som kom idag..... Jag haaaatar räkningar... Tror inte jag är ensam om det...

0 kommentarer: