THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 18 maj 2009

Regn o rusk...

Usch vilket väder det är ute idag, vattningen utav blommorna o trädgårdslandet igår var heeeeelt onödigt. Regnet verkligen öser ner o har gjort det sen halv sju i morse, tydligen. Mamma som sa det. En annan gick inte upp förrens 9,15.

Ja, idag ser dagen inte ut som den roligaste direkt, humöret ligger på en låg nivå (vädrets fel) så det blir städ o plock, slå in lite presenter snart medans elias sover o sen får han se på en film medans jag försöker göra om i vardagsrummet som jag INTE trivs i. Måste hitta på nåt. Igentligen så skulle jag vilja tapetsera om där inne men det känns inte som prio 1 i huset. Det kanske får bli nästa år. Eller i höst eller nåt. Man kanske skulle ta o lägga undan lite pengar i smyg o överaska Sebbe med nya tapeter. Undrar om han har hittat min blogg, för då blir de ju ingen överaskning. (Om du läser du får iaf inte se hur tapeterna ser ut).

Kalas på söndag o jag har inte kommit på vad jag ska göra för tårta än... Känner att jag inte har någon som helst ork till att varken tänka på det eller att göra det. Och jag som sett fram emot den här dagen. Fan att man aldrig kan få må RIKTIGT bra utan att det alltid ska komma en massa skit ivägen. Men et är väl livets gång, det finns saker man måste kämpa sej igenom o det är väl sånt som gör en stark...

Nu ska jag slå in paket o leta tårtrecept. Det är ju min lille plutts födelsedag på söndag, den ska bli perfekt! Förresten, jag beställer sol tills söndag så vi kan vara ute!!!!!

0 kommentarer: