THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 7 maj 2009

Jag har sagt hej till Sebbe...

Nu är han hemma, eller jaa, han är i rimmet iaf. Han kom hem, sa hej, packa träningsväskan o drog igen. 5 minuter, det var allt. Kul kul... nej då. Han kommer ju hem runt nio igen o då ska vi se på en film o äta något gott. Mys mys...

Elias ligger i sängen med en flaska välling, känner att det är ganska skönt med lite "egentid" just nu. Är rätt trött o sliten idag. Regnrusket påvärkar en väl ganska mycket med, så det är nog inte bra allt slit här hemma...
Kan ju skylla på att det tappade mej på blod, för det var ju sååååå mycket.

Glassbilen åker runt o tutar sin gamla vanliga stämma o jag blir sjukt sugen på glassbåtar. Men nej nej nej, måste ju blir fit till beach 2009 vilket jag känner på mej att jag inte kommer lyckas med så det blir stranden, eller snarare vassen på hallsta där de andra fläskiga mammorna är. Det passar mej, haha ;)
Sååå, skulle inte galssbilen hunnit iväg hade jag nog köpt mej ett par båtar.. Attans då, bättre lycka nästa gång till mej!!!

Wooohoooo, solen skiner!!! Faan va nice!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 kommentarer: