THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 27 maj 2009

Då var onsdagskvällen också här...

Kväll, elias ligger i sin säng o äter välligt, tror dock att han redan har somnat för han var sååå trött. Innan har vi sett på han favvobarnprogram "i drömmarnas trädgård"Haha, han älskart. Vad han skrattar.. helt inne i det.. känns som att jag skrivit de här innan, har jag det såå jaa, varsegoda att läs igen..
Till mat idag fick de bli köttfärspaj, gott gott.. Man får passa på att äta sånt som sebbe inte gillar när han är borta. Försöka iaf..
VEM FAN ÄR DU MÄNNISKA, OCH VAD VILL DU!!!
I morgon ska jag färga mitt livlösa hår. Hoppas på ett bra resultat. Igentligen skulle jag vilja klippa av hret också men samtidigt så vill jag att de ska bli långt, det är sådär på grnsen nu till att bli "snyggt" långt. Oooh, beslutsångest.. Något måste jag dock göra åt mi lugg, den ser ut som.. jaaaa.. inte lugg iaf...
Sen är de ju torsdag, städdag... Ska visst regna i morgon så de får bli en innedag med städ, film o mys med elias! Det funkar det med..
Värsta orkestern på melkers, den gjorde mej typ döv när jag skulle betala... OMG (hahaha)

0 kommentarer: