THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 25 maj 2009

Mee lööööve det här vädret :)

Sitter ute på verandan med Elias o njuter av värmen o solen! Visserligen har solen inte riktigt nått fram till verandan men det är dööö skönt ute!

Natten har vart förjävla jobbig! Har legat o frusit med feber o haft en hosta som inte ville sluta. Kändes som att jag skulle hosta upp varenda grej inuti mej. Usch så jobbigt det var.

Fick tråkiga nyheter, Sebbe kommer hem ikväll för att packa o sen åka till stockholm ända tills på FREDAG denna vecka. Usch vad ensamt det kommer bli, inte kul.. o absolut inte när man är sjuk också... nej nej...

Elias fick ett par jätte fina sandaler igår utav elin, han behövde verkligen ett par sandaler. Problemet är bara att han nu kommit på hur han tar av sej dem. Jahopp, nu kom han o la en i mitt knä.. Vart faan är den andra???
Jag får köpa gummisnoddar o snurra runt..

Det växer mer o mr i mitt trädgårdsland. Tydigen så kommer det upp potatis med men jag ser inget... Tar nog några år innan fingrarna är gröna, dom är nog bara lite ljusgröna än..

Snart ska elias in o sova middag. Då ska jag lägga mej i en solstol i solen, läsa en bok o försöka bli något brun. Skönt!!

0 kommentarer: