THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 8 maj 2009

God morgon, eller jaaa...

Klockan halv nio valde min kär son att gå upp idag, en hel halvtimma tidigare än vanligt. Suck.
Nu har vi ju iallafall vart uppe ett tag, ätit frukost och hmm, inte ett skit mer. haha...

Nu ska jag slänga in min skitiga son i ett bad o sen blir det även duschen för min del, frågan är bara vart jag ska lägga Elias så länge, han är ju överallt o ingenstans.. man vet aldrig vad han skulle hitta på för bus om han skulle få vara ensam. I vanliga fall duschar jag medans han sover men nu orkar jag inte vänta ända tills lunchen... Vill göra mej iordning NU... Jag får helt enkelt bära in gåstolen o sätta han i den medans jag duschar, då kommer han inte så långt. Men bara för det ska det väl vara första gången han lyckas komma över en tröskel... Vi får se, vi får se...

0 kommentarer: