THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 17 maj 2009

Knektorp o vattning...

Idag har vi vart nere i rydsnäs, utanför där någonstans o kollat på nisse o irenes nya stuga. Jätte gulligt. Ett gammalt knektorp från 1700-talet. Så nu vet vi vart dom är när dom är o sliter o har sej, finns en del o göra på stugan meeen guuuud så fint o mysigt det kommer blir.

Sen när vi kom hem runt sextiden klippte Sebbe gräset o jag vattnade alla blommor o allt. (Elin läste din blogg o det har kommit upp i mitt land med). Skurade också av verandan som var heeeelt frömjölig. Det är helt sjukt hur mkt frömjöl det är i år, jag ljusger inte när jag säger att det var ett helt lager på bordet med frömjöl o golvet hade stora gula fläckar. Fy faaaan. Inte lustigt om näsan rinner.

Elias hade feber förut, hoppas på att det bara var någon tillfälligt. Han kan ju inte vara sjuk till sin 1års dag! Det går bara inte!!!

Nu ska jag gå in till min käre o fixa naglarna o se på parlamentet.

Trevlig söndagskväll.....

0 kommentarer: