THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 5 maj 2009

Slut...

Kvällens tv tittande är slut för min del. Nu sitter man här, försöker få tiden att gå så att Sebbe kommer hem till hotellrummet o ringer till mej.. Dom är ute o ser på United. Mycket roligt.

Jag förstår inte riktigt, sitter o läser en del anorektikers bloggar o har nu hittat en blogg där en tjej skriver om hur gärna hon vill ha anorexia. Jag själv har haft anorexia i ett par x antal år o fått en massa hjälp för det och jag förstår verkligen inte efter det man går igenom hur man kan vilja ha anorexia. Lilla flicka! Tänk efter en gång till innan det är för sent...
(jag är idag friskförklarad så ingen får för sig något annat).

Vad ska man hitta på i morgon????? Ingen aning.... Känner på mej att det blir en tråkdag!

Duktig jag har vart på att blogga idag då! Inte bara 1 inlägg eller färre.... bra skit!!!!!!

0 kommentarer: