THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 7 maj 2009

En halv förmiddag i kisa...

Mamma, jag o Elias tog bilen ner till Kisa i förmiddags för att ta blodprov på lilla mej, på den där, ursäkta mej men cp-skadade vårdcentralen. Idiot tanten bakom disken säger åt mej att det kostar 100 kronor för att ta ett blodprov, inne i stan har jag aldrig betalat när jag ska ta blodprov, jag frågade henne om det var något nytt o det var det inte! så hon påstod att jag smitit ifrån betalningen i stan vilket jag VET att jag inte gjort, sen får de för sej att de ska väga mej mitt i allt också.. Äääh, ursäkta!!! Bara för att fettot var avundsjuk på hur jag såg ut säkert. haha...

Vi svängde även förbi leksaksaffären/bokaffären som hade 50% rea på hela sortimentet, där handlade jag lite presenter till Elias som han ska få på sin 1-årsdag. Blev sjuuuukt billigt. synd att dom inte hade mer o välja bland bara...

Hemköp blev det sen, dom hade ju billig lax ;) och apoteket fick också ett besök utav oss. Jag förstår verkligen inte varför dom inte har otrivin nässpray här i rimmet?? Det är ju bäst!!!!

Nu ska jag slå in paket, dammsuga o vänta på att min älskling ska komma hem!!!!! Saknar han något sjukt mycket...

0 kommentarer: