THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 21 maj 2009

Kall o frusen...

Denna dag har det vart full rulle heeela tiden.
Morgonen började på ett lyyyysande sätt! Men slutade med en grötig elias i duschen! Han fick tag i en halvfull grötskål när jag o sebbe inte såg o då kan ni nog lista ut resten.. Köket var inte vackert.

Planen var att vi skulle åka in till stan o handla mat på förmiddagen, förmiddagen gick o efter många om o men så kom vi till slut iväg. Mathandlingen gick ganska snabbt o smidigt o efter det åkte vi till, enligt mej det efterlängtade mc donalds. Har vart så sjuuukt sugen på det i flera veckor. Men nu kan jag vänta ett bra tag igen..

Fika hos nisse o irene, var tvugna o byta blöja på liten med.. Sen tog vi bilen till mamma o janne för att hämta ett nät till våra jordgubbar o lämna 2 st gardinstänger som mamma glömti vår bli sen typ 70miljoner år sen.. Fika även där, åt en sån ooootroligt god rabarberpaj! fasen, vart jag sugen på den igen...

Hemma sen igen, runt sex. Och jag som hade tänkt o baka bullar. Det blidde inte riktigt så. Sebbe trimmade o klipte gräset o jag rensade mellan plattorna, elias hjälpte oss båda! Drog i gräset som fanns mellan plattorna, kröp till sebbe o klappa händerna åt honom. Bra med peppning! Nu sover han.

Sebbe o jag kom nyss in. Vi har suttit ute o druckit några öl o käkat ölkorv! NICE.. innan jag blev gravid hatade jag ölkorv, knde inte ens känna lukten av den förrens jag höll på o spy, åt sebbe en korv så fick han ingen mer puss på hela dagen (skitbra när han var trött på mej) men nuuu, nu gillar jag det som faen!!

I morgon blir det bullbak, o då måste det bli av! Sen ska vi grilla framåt kvällen o efter det tar jag o Elin bussen in till stora staden för att dricka öl med Zara o Linn. Utgång framåt kvällen. Faan så gött.. Serjag fram emot. Ser mindre fram emot lördagen då jag ska baka tårtor o städa heeela huset. Nej nej, det ska vi inte tänka på nu! Långt kvar tills dess...

Nu ska jag ut till tv:n o sno gittaren av sebbe o rocka loss på guitar hero.. Jag är bäst på det, NOT... Men det är faan sebbes fel, jag får ALDIG spela bara för att han tycker att jag är så dålig o jag kan ju faan inte bli bättre av att bara sitta o kolla på pluppjävlarna o bli yr i huvudet...

Jaja, nog tjatt om min dag! Ha en bra kväll.......

0 kommentarer: