THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 13 maj 2009

Kungen & Silvia...

I morgon får vi finbesök här nere i våran lilla by. Guuuuud så roligt (ironiskt skrivit).
Men nördig o uttråkad som man är ska jag givetvis gå ner o kolla in puddingarna :) Inte varje dag kungaparet är här lixom.

Sprutan gick bra, förutom att han är så stark i benen så han sparka till så att sprutan åkte in långt t faan o de börja blöda en del, elias grät, mycket! Han hade gått upp 600 gram den här gången. TACKAR JAG FÖR. är alltid nervös för vad de ska säga om han. Men den här gången sa de att han hade vuxit ganska bra, men... han är fortfarande liten. Och då sa jag det att det skiter jag i, jag märker att han mår bra o är i full gång heeela tiden o de är det jag bryr mej om. Jag är ju dessutom inte av den största storlek heller...

Jag är trött som fan, gick upp klockan sex i morse o i vanliga fall går jag upp mellan 8-9. Somna inte förrens runt tolvtiden igår natt heller... Såå nu gott folk kommer jag lägga mej framför tv:n o se nån film o tror att jag även ska äta lite glass om det finns... Hej hej...

0 kommentarer: