THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 24 maj 2009

ELIAS FÖDELSEDAG!!!

Idag fyller älskligen år! Dagen har vart super bra förutom att hela familjen vart snoriga o hostiga o jag hade feber i smyg. Bäst o inte säga det för högt till gästerna..

I morse när vi hörde att elias höll på att vakna hoppade vi upp fort som bara den för att hämta alla paket o filmkameran för att sen gå n till hans rum o sjunga "ja må han leva". Ni skulle sätt hans min. Han blev såå glad när vi kom in o sjöng o när han såg ballongen o alla paket. Även fast jag inte riktigt förstår hur han kunde bli glad av att vi sjöng så blev han det. Jag, hes som faan o som grädde på moset så hade man ju precis gått upp med, då är ju rösten ännu värre... Och sebbe, som sagt han hade också precis gått upp.. Stackars barn..
Sebbe lyfte upp han från sängen o han fick öppna alla paket. Det var så kuul att se han för han blev så himla glad. Stod o dansade åt sakerna som spelade musik. Gullungen min.
Efter presentöppningen blev det frukost, en låååång o mysig! Sen satt det fart, sista städningen o jag bakade en till tårta för att jag vart orolig att det inte skulle räcka, vilket det hade gjort.. Men men, nu har jag ju en tills i veckan som jag kan tröstäta på när sebbe är borta. haha..


Gästerna kom klockan 14 o då vart det mer presenter o en massa fika. Herreguuud, det är verkligen jobbigare än man tror att ha gäster som man ska "ta hand om".
Vädret! Tack tack tack för solen! Det vart jätte mysigt att sitta ute i solen..
Efter alla gäster åkt hem så diskade jag serviserna, sebbe sov en stund o elias lekte med alla nya leksaker. Runt sextiden åkte vi o köpte oss varsin pizza o nu tänker jag bara ligga i soffan och FÅ VARA sjuk. Har inte riktigt haft tid med det innan...

Jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen under detta år?? För 1 år sedan hade vi precis kommit upp till BB o skulle kolla på melodifestivalen, jag o elias somna som två stockar.. Guud för den känslan. Jag var skit skraj att elias skulle sluta andas, vet inte varför men jag låg med han i min famn hela natten o bara höll om honom. Åååh, jag saknar det. Minnen är allt bra att ha! Älskar dej min Elias!!!




0 kommentarer: