THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 28 maj 2009

Sebbe fyller snart år...

Snart är de sebbes tur att firas i familjen. Har köpt lite presenter till han som jag tror att han kommer bli glad över, eller jag vet att han kommer bli det. En större present väntar dock på att bli inköpt. Men den kommer den med..
Nästa Lördag blir det lite födelsedagsfirande med grillning o fotboll, Sverige - Danmark. Om vädret är fint så ska vi ta ut storbildstv:n ut på verandan o sitta ute o se på fotbollen o dricka öl. Kommer bli en bra kväll. Precis så som sebbe vill ha en födelsedagsfest ;) Fotboll, öl o grillat. Presenter på det är nog bara ett stort +. skulle jag tycka iaf...

Har arbetat på en hel del här hemma idag. Gjorde en rabarberpaj i morse tills att mamma, karin o cornelia var här o fika. Tvättat sängkläder o bytt till nya i alla sängar. Tvättat alla andra kläder som låg i tvättkorgarna, dammsugat, färgat håret, jagat en buuuuuusig kille överallt. Och jaa, en hel del mera saker o nu har dagen gått o jag sitter här i väntan på att supersize vs superskinny ska börja. Så det är väl vad som väntar min kväll. Tv o sängen..

0 kommentarer: