THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 26 maj 2009

Eftermiddag..

Elias sov bara ca 45 minuter på lunchen o var trött nu igen så jag gick in o la honom så får vi se om han somnar igen. Jag funderar på om jag ska fortsätta att sätta mej i solen o läsa min bok.. Lutar åt det..
Förövrigt så är den vidrig.. Usch för alla jävla idiotkillar... "14 når till salu" heter den o de flesta vet väl vilken bok det är...
Först började jag läsa en bok som hette "när ingen annan ser" o den var så jävla äcklig att jag inte kunde läsa den. Mådde piss av den så jag bestämde mej för att strunta i den.. Den handlar om en kille som berättar om sin barndom hur han växte upp med sin mamma, pappa o syster o hur hans pappa utnytjar honom sexuellt osv.. faan så vidrig...

Jag har ingen som helst fantasi på vad vi ska äta för mat idag.. hatar när man inte kan komma på nåt...

1 kommentarer:

Elin sa...

Jag vet ! Äntligen =)