THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 26 maj 2009

Frukost...

Jag o Elias sitter vid frukostbordet nu o äter frukost, eller jaa, jag dricker mitt kaffe men resten är uppätet.. Och jaa, jag vet att klockan är 10.10 men vi gillar att sova lääääänge.

Fortfarande feber, har jag feber i morgon med så måste jag ringa vårdcentralen. Och idag måste jag fan ringa kvinnohälsan o be om nytt recept på minipiller med.. Hatar o ringa runt o knöla med en massa saker. Varför kan inte allt skötas automatiskt o att saker o ting inte behöver krångla.. Måste ringa telia också, skulle jag gjort igår kväll men råka sitta förlänge vid datorn o klockan blev helt plötsligt över nio. Sen i eftermiddag ringer läkaren om läkarintyg o skit.. Jag ska bo i telefonen e sån här fiiin sommardag! Bara så ni vet..

Låter som att elias också blivit hes nu, iaf i vissa tonlägen.. Jävla skit förkylning. Den verkar ju gåv runt i familjen med.. Försvinner inte riktigt. Men någon dag ska vi nog bli av med skiten.. Så det så!!!

0 kommentarer: