THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 8 maj 2009

Fredag eftermiddag...

ME LIIIIIIIKE.
Fredagseftermiddagar är super toppen!!! Helgen är nära o måndagen känns långt bort.

Sebbe kommer hem om typ 2 timmar. Skönt, är han hemma tills i morgon bitti. Åker vid nio o spelar match, kommer hem o då är det dags för oss att göra oss i ordning för att åka o hämta mamma o vidare till elin o johan för att fira elin.
(mysigt, min son snöt sej just på mina jeans).
Söndag ska han träna igen o sen måste vi klippa gräset, om vi kommer in i garaget vill säga. Har inte fått någon ny garageport än o ingen som hört av sej om det heller för den deln. Men annars får vi väl bo i en djungel o gå på vildmarks safari i vår egen trädgård, de ni, det är det inte alla som kan.. Och det ska ni inte tacka oss för!!!!!

Har bestämt mej för vad jag ska laga för mat, sebbe var med påt. Plankstek står på menyn så nu ligger plankorna i blöt o jag väntar på att elin o mamma ska komma med potatis o lite sånt så jag kan börja med duchessmoset. (lata jag orkar inte gå till ica, tänkte att dom lika gärna ka handla åt mej om dom ändå ska dit).

Elias leker med hans pappas prispokaler, undra om det är populärt?? Dom glänser väl fint... Det tycker ju han är kul... Han får leka med dom :p det bestämmer jag när jag är själv hemma. haha

0 kommentarer: