THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 6 maj 2009

Dagen har inte börjat bra...

Vaknade i morse av att telefonen ringde, sprang upp men hann inte svara. Gick o la mej igen o då ringde det på mobilen. Mamma, som skulle köra mej till kisa i morgon för att ta blodprov hade ringt till distriktsköterskan här nere o frågat om jag fick ta blodprovet där o hon gick in o kolla vad det var för prov jag skulle göra men där finns ingen remiss. Nu har jag ringt runt o tillsist så ska dom lägga in remissen tills i morgon så nu blir det tripp till kisa iallafall.

Natten har vart lite halvtråkig. Elias har vaknat stup i kvaretn o vart ledsen o jag fattade ingenting. Det är ju inte likt honom så jag tänkte att nu är det nog en tand påväg. I morse när jag skulle ta upp han så var han snorig som faan o nu snorar han heeeela tiden. Så då har vi en ny förkylning här. Blir så trött på dessa förkylningar.

Och sist men inte minst, min mobil har vart lite cp på sista tiden, går bara att ladda den när den själv vill vilket inte är ofta. Men nu vägrar den att bli laddad. Jag är beroede av min mobil o känner att jag inte har råd för att köpa en ny nu, fö ska jag köpa en ny vill jag köpa en som jag vill ha o inte en för en 500kronor som jag bara kommer att använda tills jag får pengar igen.... Faaan så trist.

Nu ska jag dricka kaffe, kolla runt lite på en mobil o sen ska jag vika tvätt..
Hoppas på att dagen blir mer lyckad nu framöver... Mamma kommer ikväll o umgås med mej en stund medans janne är på personalmöte.Ska bli kul...

0 kommentarer: