THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 18 maj 2009

Grannens katt...

Fasen, den katten skrämmer snart livet ur mej. Satt här förut, som jag i princip alltid gör, o kände mej iaf iaktagen okollar ut o där sitter katten o illglor på mej, jag höll på att slå huvudet i taket så högt jag hoppade till. Sen har han kommit o satt sej där ett antal par gånger o nu hoppa han nyss ner igen.. Han sitter inte lixom o kollar in bara utan han GLOR verkligen på mej. Nu vill jag aldrig ha en katt, dom är ju läskiga...

Sebbe har skadat sej på matchen idag, samma skit som förra året. Så nu är det färdigspelat för honom ett bra tag framöver... Och han som skulle spelat från start nästa match mot malmslätt (hans gamla klubb). Stackare..
Vaddå en otursdag för han..
Han åkte upp till stockhom i morse o skulle ha 4 möten, det slutade med 1,5 möte. Åkte hem o åkte fast för fortkörning, hejdå 3200 kronor. Hade han kört 5 km snabbare hade körkortet rykt. Sen vart det match o då inträffade denna olycka. Nu är han påväg upp till sthlm igen o jag vågar inte ens tänka på vad som kan hända... Läääängat tills att han ringer o säger att han är framme o ligger i sängen på hotellrummet...

Elias åt pannkakor för första gången idag. Guud vad han tyckte att det var gott. Gullungen min!
Nu ligger han o sover med feber som inte vill gå ner. Rackarns sjukdomar. Blir så trött på dem...

0 kommentarer: