THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 28 oktober 2008

Vintertid..

Har märkt av det här med vintertid på Elias lite grann, iaf på morgonen. Han har vaknat klockan 08:00 nu i två dagar.. Men men, jag får väl börja gå upp vid 07:00 istället så jag får min ensamtimma på morgonen, de värsta är att Sebbe går upp då så då blir man inte ensam ändå.
Det ordnar nog till sej..

Snart kommer mamma o hjälper mej o packa lite, flyttar ju nu på fredag. Tiden har gått så snabbt!
Fredag kommer bli en rejält rörig dag, tycker lite synd om Elias men Elin ska ta hand om honom o va ute o gå o så med honom.
Har sagt att jag ska slänga in hans lekfilt o de på hans rum så kan man stänga in dom två där för att Elias ska slippa allt spring o de.

Sitter o äter min frukost, Lias ligger på filten o kollar på sin hoppgunga o grymtar lite. Han är nog rätt sugen på att hoppa lite ser det ut som.
Ska snart gå o göra mej iordning så man ser någorlunda okej ut!

Räntorna har sänkt en del sen vi var o gjorde en boendekalkyl på banken, possitivt! Vi gillar lägre priser :)

0 kommentarer: