THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 6 oktober 2008

Jag som trodde att jag blivit bättre...

Som rubriken lyder, trodde jag mådde bra när jag vakna i morse så jag fixa iordning mej och åt frukost och drack mitt älskade morgonkaffe. Sen vakna Elias och jag gjorde han iordning, bytte blöja, satt på han kläder och allt det där.. Gav han lite mat och slängde på honom och även mej själv våra ytterkläder och begav oss till babyöppet..

Gick till som vanligt, vi satt först på lekmattan och våra barn fick ligga och leka där.. Väl på lekmattan så sitter min son alldeles själv för 1:a gången.
Snacka om att jag var en stolt mamma:) Ester, en annan bebis som går i samma föräldragrupp rullade runt från mage till rygg för första gången där idag så det var många framsteg hos dom små idag.
När vi satt oss för att fika kände jag att fy fasen så dåligt jag mår.. Huvudet bara snurrade..
Kl 12:00 när babyöppet slutade så frågade Åsa och Mickaela om jag skulle med ut o gå men det orkade jag verkligen inte så vi gick hem o åt lite mat, plocka undan lite här hemma och så gick vi och la oss i sängen där både jag o Elias somnade...

Nu sitter jag här i soffan som vanligt och känner mej allmänt kass.. Orkar inte laga mat så det får Sebbe göra när han kommer hem.. Elias ligger på mage på han lekfilt och ålar runt.. Han är också jätte förkyld så jag fick köpa näsdroppar till han idag, koksaltslösningen hjälper inte ett skit..

I morgon kommer mamma o bror min, ska bli kul att se han. inte varje dag om man säger så..
Nu ska jag gosa med lias... ser så mysigt ut där nere på golvet..

0 kommentarer: