THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 8 oktober 2008

Usch & fy för spindlar...

Flytten närmar sig bara mer och mer för varje minut som går och det är ju inte så lustigt, men jag börjar få lite småpanik nu.. Har nämligen inte börjat packa eller nåt..
Tänkte iallafall nyss att jag skulle tömma förrådet vi har här inne med alla pantflaskor, reklam och dylikt.
Var rätt duktig faktiskt, tycker jag själv. Tills jag ser 2 stooora äckliga spindlar.. Hatar de äckliga krypen, finns knappt något värre.. Så nu står de en massa skräp på köksgolvet och dörren till förrådet är så gott som fastspikad tills Sebbe kommer hem då han får ta hand om det hela..
Tur att man snart ska gå och slippa se skiten. Hatar att ha det rörigt runt omkring mig.
Tänkte att jag skulle slå upp en flyttkartong nu och packa ner alla miljoner dvd filmer. Blir man av med det iaf. Är väl inget vi kommer se på nu iaf. Den lediga tid vi har behövs nog till att packa och åter igen packa...
Fasen vad jag hatar att flytta.. Vill mer än gärna in i huset men tar mycket hälldre en solsemester under tiden när alla andra flyttar åt oss, packar och packar upp o så..
Usch, har ångest... Men man får se det på så vis att nu ska vi förhoppningsvis inte flytta på jääätte länge..
Dags för packning....

0 kommentarer: