THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 23 oktober 2008

Babyvakt på clas ohlsson

Köpte en sån babyvakt för ca ett halvår sedan som jag nu inte får igång. Vill gärna få den att funka iom att Elias ska få eget rum nästa fredag...
Vad jobbigt det kommer kännas utan han i vårt sovrum..
Ska iallafall ta mitt barn ner till stan för att be dom visa hur den funkar, tror ändå att den är sönder o då ska jag faan ha en ny, har ju aldrig använt den!

Måste även gå förbi stångåstaden o be om parkeringstillstånd utanför dörren tills nästa fredag då flyttlasset går. Så ska jag o Sebbe skriva på nåt papper så att tapetserare får komma in under den månaden inte vi bor här men ändå betalar hyra för så att hon, knäpphuvudet an få sina nya tapeter o så dom också kan ta bort badkaret iom att badkar är en bakteriefälla enligt henne, visst det är det säkert men oooh, kärringjäkel. Orkar inte tänka på denna lustiga människa.

Sebbe är fortfarande sjuk, vet inte riktigt hur det är med honom för han ligger fortfarande o sover. Ska nog gå in o kolla till han så han inte dött där inne.

Ikväll blir det tjejmiddag med tjejerna från föräldragruppen, mycket trevligt. Ser jag fram emot!

0 kommentarer: