THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 2 oktober 2008

Börja blogga igen?!

Tänkte att man kanske ska börja blogga lite smått igen..
gjorde ju det ett tag för ca 1 år sedan men tröttnade rätt snabbt.. vet inte om det berodde på att jag var gravid o sååå trött..
Men nu ska jag ge det ett nytt försök..

Tänkte berätta lite kort vem jag är..
Emma heter jag, 22 år och världens lyckligaste mamma till min son Elias som redan är 4 månader.. (tiden går så snabbt). Bor tillsammans med min sambo Sebbe i en ganska så stor 3:a men nu den siste oktober flyttar vi till ett hus o jag längtar så mkt..

Då var första inlägget gjort då! Får vi se när nästa kommer..
Nu ska jag gå o ge Elias lite mat innan Sebbe kommer o hämtar oss. Ska åka o lämna lite saker på hans nya kontor.. ska bli kul o se hur det ser ut;)

Ha en trevlig kväll på er!

0 kommentarer: