THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 20 oktober 2008

Lagar mat..

Nu håller man på o lagar mat då! Köttgryta fick det bli! Mycket gott, absolut med morot i!!
Så nu står den o små puttrar på spisen medans jag sitter här, Elias sover en stund o Sebbe jobbar...

Elias har vart dögrinig idag, eller snarare nu på eftermiddagen.. Tänder på g?! Tror nog de. Nova på föräldragruppen hade fått sin 1:a tand i helgen.. Så gulligt:)
På fredag ska Elias få sin 5-månaders spruta. Ser verkligen inte fram emot det.. Sebbe ska med den här gången o det är rätt skönt för jag mådde rätt dåligt sist när Elias blev så ledsen av att det gjorde ont.. Stackare.. Ska bli kul o se om han växt något också, o hur mycket..

Vart o köpt burkmat åt Elias idag med, tänkte jag skulle börja lite smått igen o se om det går bättre nu.. Det fick bli majspuré och morotspuré. Mycket gott, NOT!
Så jag ska börja i morgon på lunchen tänkte jag. Då får han mat på lunchen o gröt på kvällen..
Smaskens!

Är så jädrans trött.. Känns som att jag skulle kunna somna här, sittandes o nu!! Men det går icke serru! Måste vara vaken o pigg... ZzZzZz

Nu ska jag gå o röra i grytan...

0 kommentarer: