THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 15 oktober 2008

God morgon

Gick upp för sådär en halvtimma sen. Sitter o dricker mitt morgonkaffe och äter en smörgås, de vanliga rutinerna.
Antar att Elias vaknar snart med, då blir det blöjbyte, nya kläder, gröt och en massa bus!
Han har ett himla bra morgonhumör. Vet inte vem han fått det av, varken jag eller Sebbe är sådär jätte pigga på morgonkvisten. Men Elias bara skrattar och busar:) Innan jag blev mammaledig och jobbade så pratade jag o Sebbe knappt med varandra på morgonen. Väldigt sociala prickar vi.
Idag är det babyöppet på öppna förskolan som står på schemat. Ska bli kul, gillar verkligen mammorna i föräldragruppen!
Gjorde aldrig den där äppelkakan med cocos som jag skrev härom dagen så tänkte att jag skulle slänga ihop en sån tills i morgon när mamma kommer o vi ska fortsätta packa.
I morgon ska jag på Massage. Längatr såå mycket.. Min rygg värker som faaan!
Hade problem med ryggen innan jag blev gravid och under graviditeten kan jag inte dirket säga att det blev bättre, helt och hållet tvärt om. Nu går man runt på dagarna och bär på Elias och ryggen blir bara värre o värre.. Skulle igentligen vilja gå o knäcka ryggen.. Det vore skönt..
Nu hör jag en liten skitunge i sovrummet som ligger o pratar..
Måste in o säga god morgon:)

0 kommentarer: