THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 28 oktober 2008

Inte van..

Jag är fasen inte van vid ett barn som är lite gnälligt. Måste faktiskt få erkänna att jag tycker det kan vara lite jobbigt. Men om man tänker på hur en del andra har det lever jag fortfarande i lyx, men som sagt, är ju inte van!

Nu ligger han iaf under sitt babygym o värkar vara ganska nöjd, var ett tag sen han lekte med det..

Har otroligt tråkigt, vänner går i bakgrunden på tv o jag sitter antingen här, på golvet med Elias eller styr med något i köket. Borde gå o slänga in lite tvätt i maskinen. Finns en del, går ju åt om man säger så..

Är arg på en sweetchilisås flaska, den jäkeln går inte att skruva upp o jag tänkte göra en sås o låta den stå tills ikväll så den hade blivit lite godare men såsen får vänta tills Sebbe kommer hem helt enkelt... Vilka bekymmer jag har..

Till tvättmaskinen nästa, men först: napp till en gnällande Lias!

0 kommentarer: