THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 20 oktober 2008

Babyöppet..

Vart inte så mycket uppdaterat här igår inte, jag o Sebbe låg mest o dega framför tv:n. En riktigt slappdag. Var på Burger King o hämta mat o mer ansträngningar än så blev det inte den dagen..

Idag har jag vart på babyöppet, är så jäkla kul måste jag säga. Skönt att dom har något sånt man kan aktivera sej med. Både jag o Elias uppskattar det.

Dötrist väder, blir ju lite halvdeppig..

Längtar efter Sebbe en massa.. Verkligen jätte mkt!!!!

Fick tid för kontraktskrivning o sånt på huset nästa fredag, sen är det bara att flytta in. Kan inte fatta att vi bor i huset om mindre än 2 veckor.. Tiden har gått så snabbt, känns som att jag kände för inte alls länge sen att det var en evighet tills vi skulle flytta in, men snart är den dagen här!!

Tänkte att jag skulle gå o förbereda maten nu, måste kolla upp hur vår babyvakt funkar också...

0 kommentarer: