THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 29 oktober 2008

God natt..

Nu väntar min säng på mej, eller den har gjort det ett tag men det har inte riktigt blivit av att jag gått o lagt mej, men nu måste jag! Är jätte trött o en lååång dag med en massa packning väntar. Ser inte fram emot det men vad ska man göra. Lite försent att börja tänka på det kanske..

Nisse o Irene har vart här ikväll, hjälpt till o hämta flyttkartonger, limma någon sak på sängen som gick sönder vid förra flytten o käkade mat här, en fika hanns också med.
Sebbe ligger pigg i soffan o ser på film, jag sitter vid den stora datorn nu, antar att det blir sista gången iom att vi inte ska ha den kvar. Blir för många datorer o tar för mycket plats. Vi har 3 stycken laptops o de ska vi nog klara oss på..

Nähä, nu ska jag dricka ett stoooort glas vatten (är så törstig) o sen blir det sussa sött!!!

God natt på er!

0 kommentarer: