THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 16 oktober 2008

Massage

Fick ett presentkort av Sebbe på 45 minuter massage och den har jag nu vart på o fy fasen så skönt det var.. Helt stel i nacken.
Fast nu känner jag mej trött o helt äcklig, luktar faan frityrolja om mej tycker jag.
Bara vänta på att Elias ska somna så man kan hoppa in i duschen och ta någon tvålsom luktar massor!!!
Det värsta är väl att Elias nu luktar likadant, han får ta sej ett dopp han med.

Tog nyss upp en smörgås ur frysen som jag tänkte tugga i mej, lite små hungrig.
Pappa kommer hit vid 15:00 på en fika..

Mamma var förresten här förrut o hjälpte till att packa lite och så var hon barnvakt åt Elias när jag var borta. Första gången Elias får barnvakt, men det hade gått bra. Han sov en halvtimma o lekte med sin mormor i en timma och sen var jag hemma igen..

Nu ska jag gå o brygga en kopp kaffe..

0 kommentarer: