THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 17 oktober 2008

Morgonkaffet!

Sitter o dricker mitt morgonkaffenu, meningen var att jag igentligen skulle gått upp vid klockan 09:00 idag, ville ha lite sovmorgon och iom att Elias sover så kan ju jag med sova, tänkte jag...
Men först ringer det på dörren o Sebbe kommer in för att han glömt sina rikskuponger, skulle inte han äte hemma på lunchen förresten??
Aja, precis efter jag lagt mej o hittat den där skönaste platsen på kudden o allt så ringer telefonen o jag får rusa upp fort som faan för att inte väcka Elias.. Och sen dess har jag vart vaken.

Ikväll kommer Anders, sebbes chef hit och ska sova över. Haha, vad töntigt det lät, som när man gick i skolan o sov över hos sina kompisar..
Ja, i vilket fall som helst så har ju jag o min käre mor packat en hel del o bara sparat 2 stycken vinglas, o ikväll är vi ju 3?! Hur fasen ska man göra, inte så gott o dricka vin ur ett vanligt dricksglas?!! Får gå till åhlens o köpa mej ett ända vinglas... Kul, haha.. men det får han ha överseende med..

0 kommentarer: