THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 5 oktober 2008

Sjuk och jag hatar det...

ligger i soffan med feber o mår allmänt piss...
jävla söndag, inte nog med att söndagar är tråkiga i vanliga fall, nu ska man ligga sjuk också..
stackars mej!!!
Sebbe ligger här med mej i soffan och ska snart gå och laga mat till oss, är jätte hungrig. Var så jäkla hungrig förrut att jag åt upp nästan hela svärmors bullpåse:)
Elias den lille sötisen ligger på golvet på hans filt och sover.. Man kan inte bli sötare..

Vad ska man göra ikväll då?? Parlamentet måste ses men sen då?? Kommer någon jäkla kärring och ska kolla på lägenheten för hon skulle visst byta tapeter o så innan hon flyttar in.. Orkar inte, och absolut inte henne.. Finns nog inhen tjatigare än hon.. Har pratat med henne 2 ggr och båda ggr tjattrar hon på i 30 min om precis allt mellan himmel och jord... tantjäkel..
Öppnar sig för mig som att jag vore hennes psykolog eller något sånt..

Snart måndag... Sebbe ska jobba.. Är verkligen mindre roligt så.. vill ha hanhemma, jämt!!!
Den här veckan har jag fullt upp.. Mest en massa babyöppet och föreldragrupp, men det är riktigt kul att få träffa andra mammor...
Torsdag ska jag äntligen få min välbehövliga massage.. Mamma ska vara barnvakt åt Elias den timman... Första gången Elias får barnvakt.. Kommer väl ligga på helspänn under hela massagen... Det kommer säkert gå jätte bra..

Nähä, om man skulle ta och bädda den där sängen också... Ser ut som att en bomb slagit ner i sängen... Tusen täcken och kuddar sen vårat morgonmys med Elias:) Han är för go den ungen.. Finns ingen med bättre morgonhumör..

0 kommentarer: