THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 21 oktober 2008

Tråkdag

Det här är en tråkig dag! Känns som att jag bara vill att den ska ta slut.
Som förra inlägget löd, massa telefonsamtal, o så bakade jag muffins som jag råkade bränna i ugnen. Och dom bakade jag bara för min egna skull tills ikväll när jag ska se på DH helt ensam för att Sebbe ska o träna.. Stackars mej...

Efter att jag o Sebbe käkat ska jag lägga mej i ettbad o bara koppla av så får sebbe ta hand o elias o ge honom mat, det har jag redan bestämt utan att säga något till han, men det får han ta!

Just det, började med majspurén till Elias idag. Ingen höjdare inte. Han fick i princip kvälvningar av den så jag struntade i den o gav han lite katrinplommonspuré. Det var riktigt gott. Han började till o med att gråta när han inte fick mer men ville inte ge han mer för då skiter han väl ner hela sej själv.
Sebbe var hemma o åt lunch med oss och då fick lias smaka på apelsin, de va gott det med. Verkar som jag fått ett barn som gillar frukt o bär iaf!

Nu ska jag.........

0 kommentarer: