THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 14 oktober 2008

Köket packat..

Nu är i princip hela köket packat förutom lite glas och tallrikar som kan behövas.. Jäkligt skönt tycker jag.. Det här kommer nog inte ta allt för lång tid tror jag.. Absolut inte när man har mamma här som stressar på som en galning. Tack min käre mor för att du hjälper oss. Du är guld värd.

Satte mej ner en stund nu för att dricka en kopp kaffe och så tog jag mej även en bit äppelpaj.. Fy på mej, ska ju tänka på vad jag stoppar i mej, men det är ju sååå gott!!
Elias ligger här brevid och tuggar på en plastnyckelring. Allt ska in i munnen och tuggas på just nu.. Är det tänder på g tro???

Måste bara säga att Slipknots senaste skiva är bara såå bra!!! Lyssna på den!
Låten "snuff" är grym!!! Lyssna själva:
http://www.youtube.com/watch?v=X6CtcsuZVOo

1 kommentarer:

London baby! sa...

Hej gumman!Åh vad kul att du bloggar igen!jag saknar dig galet mycket, och lilla Elias med.Han kommer väl va tonåring när jag kommer hem :( såfort jag springer förbi barnaffärer brukar jag kika och tänka på vad jag ska köpa för present :D När går flyttlasset?Massa kramar!