THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 17 oktober 2008

Promenad ute i solen

Kom nyss hem ifrån 1 timmas promenad ute i solen! Det var väldigt skönt, är kallt ute men ändå sådär skönt kallt o sol!!! Jag blir så glad när det är sol!
Var väl inte ute o GICK riktigt i 1 timma utan jag satte mej på en parkbänk och bara tänkte, tänkte o tänkte på igentligen ingenting. Var så himla skönt.
Elias låg o sov i vagnen o det såg så skönt ut så ville inte gå hem för jag vet att han vaknar så fort vi kommer in, så därför fick det bli en parkbänk!
Nu ska jag dricka en till kopp kaffe o vänta på att Sebbe o Anders ska komma hem. Fredag idag o då är det Sebbes tur att laga mat. Och så ska vi dricka vin, smaskens!!!

Såg en artikel på aftonbladet där det stod att "kaffe kan ge mindre bröst". Jäklar vad jag ska dricka kaffe nu, vill inte ha dessa mjölkbomber, vill ha mina vanliga!!!!!
Vill kunna ha en jättejätte fin bh. Det är det första jag ska köpa när jag slutat amma, och dyr ska den också va!!! och fin!!
Nog om mina bröst och bh-bekymmer!!!

Kaffet är klart och det luktar mmmm!!!

0 kommentarer: