THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 22 oktober 2008

Hängt tvätt o sånt...

Nu sitter man äntligen ner känns det som! Har lagat mat o ätit den, hängt tvätt, tvättat bort mitt smink, försökt o matat Elias men det gick inget vidare för han grät som faan så de var bara att amma han istället, plockat ur disken i maskin o även plockat i den skitiga disken, diskat kastrullerna o jaa, helt slut!

Snart, eller ja, om 1 timma börjar bonde söker fru som jag tänkte se i brist på annat. Ingen höjdare inte men funkar som tidsfördriv.

Flytta snart.. aaah! Och jag som skulle ringt till E:on idag, fasen. Får ta det i morgon.
Tänkte gå ner på stan i morgon o köpa nya strumpor åt Elias, funkar inte med Hm:s babystrumpor längre, de åker bara av hela tiden o mitt tålamod börjar ta slut för det...

Sebbe o Elias ligger o busar på golvet, mina fina killar! Älskar er så mycket!

1 kommentarer:

London baby! sa...

Jag saknar dig med jättemycket!!!!vad är det som har hänt förresten?Vill du inte skriva såhär, får du gärna maila, om du behöver skrika av dig lite :D