THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 21 oktober 2008

En massa telefonsamtal...

Jag har suttit i telefonen hela dagen idag känns det som.. Mycket roligt, eller inte.
Vi var o hämtade våran boxer igår som vi införskaffat oss iom att visat inte kan leverera i huset, så då var vi ju tvugna att byta för vad vore en tisdag utan DH???
Och en helg utan en massa fotboll om Sebbe får bestämma:)
I vilket fall som helst så tänkte vi att vi skulle testa denna lilla grej igår kväll. Kanske gick någon bra film på canal+ eller något sånt. När vi öppnar kartongjäkeln så ligger där en grå sagemboxer vilket vi inte blev lovade, på internet när vi beställde var det nämligen en svart samsung.
I vilket fall som helst höll vi på med alla sladdar hit o dit o när vi skulle söka eftrkanalerna så fick vi inte in ett skit. Mycket roligt. Vi som hade köpt godis för att mysa till det lite, det blev snarare tröstgodis efter ett mindre tjaffs om boxeridioten.
Ringde boxer igår kväll men dom hänvisade mej bara till Sagem o dom hade självklart stängt...

Testade om boxern funkade en extra gång i morse för att inte ringa till sagem i onödan och nu fick jag faktiskt in 11 kanaler varav 3 av dom var radiokanaler o resten bara massa tråk SVT.
Ringde då sagem o pratade med någon trevlig kille som bad mej åka någon annanstans med min boxer o testa den där för han trodde det var fel på våran lägenhet, hrmm? Vadå fel på lägenheten? Ska testa den hos svärföräldrarna sen iaf.

Sen ringde jag ett till samtal för att fixa med vatten o sopphämtning i huset. Det var tydligen inte jag som skulle göra det utan det var säljarens uppgift så då fick jag det klart för mej iaf.
Och sist men inte minst har jag nu tecknat ett ungdomsavtal för fast telefoni men universal. Tog deras standard iom att vi inte ringer så mkt, så de blir nog billigt o bra! 79:-/mån i abonnemangsavg. Kanon!

Nu är degt bara Sebbes tur att ringa banken sen har vi de mesta klart för oss inför flytten!

SKÖNT!!!

1 kommentarer:

London baby! sa...

vad du är duktig och fixar och donar :D jag har en slappardag idag, inte gjort ett dugg vettigt!haha