THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 12 oktober 2008

Söndagsmys..

Helgen snart slut, tiden går så himla snabbt, för snabbt.. Vill ha helg minst en dag till!!
Sitter och latar oss i soffan och Sebbe ser något skit på tv, Elias somna nyss och här sitter jag o skriver..
Tänkte gå och baka en äppelkaka snart. Så sugen och så snodde jag med lite äpplen från svärmor som jag nu måste göra något med, annars vore det lite smådumt.
Tänkte göra en äppelkaka med kokos, lät faktiskt gott. Men vi får väl se hur det blir.

Helgen har vart hur mysig som helst. Ätit gott, druckigt gott och bara haft det mysigt. Mindre kul var igår när vi skulle handla. Vi åkte ut till ekholmen och går in på Willys. Väl där inne kommer Sebbe på att han glömt sin plånbok i bilen. Han springer ut till bilen och så ringer det på min mobil. Var Sebbe som ringde och sa att han glömt plånboken hemma och där inne står jag med alla varor o Elias som tycker det börjar bli riktigt varmt i vagnen. Vi var ju tvugna att handla så Sebbe fick åka hem och hämta plånboken medans jag gick runt bland hyllorna på Willys och kände mej dum.
Tillsist kom han iallafall och vi betalade och gick. Skulle in på systemet för att köpa några öl till fotbollen igår men det hade redan hunnit stänga. Tog bilen ut till ikano för att kolla om systemet var öppet där men så var icke fallet så det fick bli 3,5:or istället.
Spelade på stryktipset igår och fick 11 rätt. jag blev jätteglad och trodde att nu jäklar kommer jag vinna lite pengar, har vunnit som högst en hundring på bingolotto när jag var mindre men nu tänkte jag, nu kommer jag vinna pengar:) Men nähä du, 11 rätt gav inte ett öre. 13 rätt gav bara 1000 spänn något. Vilket skit...

Nu blir det köket nästa...

0 kommentarer: