THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 15 oktober 2008

Snabbdammsugning..

Nu har man hängt upp en jäkla massa tvätt (finns sånt heeela tiden här hemma, o då menar jag verkligen hela tiden) hannäven med en snabbdammsugning mitt i allt.
Sebbe var snäll o kasta en massa skräp o hämtade upp mer flyttkartongerså de blev de en del skit på golvena + allt jäkla hår som ligger i varja hörn. Och sen har vi ju vagnen, o den ska vi nästan inte prata om så mycket skit den drar in..
Men nu är det ganska rent iaf!

Sitter framför stora datorn nu, det var inte igår.. Känns när man skriver på tangentbordet.
Sebbe har snott min dator o jag vet inte varför iom att denna finns o så har han 2 stycken egna laptops, så varför??? Han är avundsjuk på min:)
Ska gå ut o göra han sällskap ute i soffan nu o även ta mej en kopp te!!!

Trevlig kväll...

0 kommentarer: