THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 14 november 2008

Som en gammal tant...

Känner mej som en gammal tant som ringer hemtjänsten för att få hjälp att handla..
Är sånt jäkla piss väder att jag inte kände för att gå ut, så mkt bök o stök för att komma iväg, på med regnskydd på vagnen, på med kläder på¨både mej o Elias o jaa, jag orkade helt enkelt inte.. Så lilla jag ringer till mamma o ber henne handla åt mej, jag sätter in 500 kronor på hennes konto o ger henne en handlarlista över telefonen o hon fick åka till ica o handla åt mej..

Hon var uppe för en liten stund sen o lämnade mina varor är resten av pengarna o så tog vi en fika då med...

Idag är det en tvätt o städ dag... Mycket tråkigt om ni frågar mej.. I vanliga fall kan jag tycka det är ganska kul o städa o göra fint men just idag, denna regninga dag med huvudvärk o allt är det verkligen inte kul.....

Nu ska jag ut o se om posten kommit....

0 kommentarer: