THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 25 november 2008

Ny frilla...

Idag har man vart hos tant frisör! Mycket trevligt, skönt att bli ompysslad o snyggt blev det med, tycker jag! Sebbe tyckte med att det var snyggt o de var ju kul det.

Bakat en massa lussekatter med mamma idag, men ändå känns det inte som att julen snart är här.. Har bakat pepparkakor, lussekatter o det är en massa snö ute, men ändå inga julkänslor.
Kanske beror på detta dop som infaller nu på lördag, guuud.. Är så nervös.. Varför är jag den typ av människa som vill att allt, precis allt ska vara perfekt. Jag kommer dö av min nervositet o stress inför sånna här saker... Men men, det får vi ta tag i en annan dag, hinns inte med det inte.

Världens bästa veckodag idag, iaf vad det gäller tv:n. Ugly betty o DH! o till det ska jag äta glass o bara mysa.. Kan inte bli bättre...

1 kommentarer:

London baby! sa...

Åh jag vill också baka lussebullar och mysa!!vi ska ge oss av till Ikea och köpa glögg i veckan iaf, första advent måste ju firas!Nu vill jag faktiskt se kort på nya frillan hörrö :D
Och jag längtar efter att få se ert fina hem...är snart hemma!!