THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 21 november 2008

Det är snö ute..

När jag vaknade i morse o gick ut i hallen för att hämta mina näsdroppar så såg jag att det var snö ute, o sol!!! O det är så fint ute, visst är det kallt men det är ju bara att klä på sej. Så snart, efter att Elias sovit klart o käkat sin lunch ska vi ut på en promenad. Längtar!!!

Annars så känner jag mej ovanligt pigg idag, kanske för att Elias bara vaknat en gång inatt. Jag tror att hans dåliga sömnvana dessa veckor har haft med förkylningen att göra. Hoppas att det går tillbaka som det var innan att han sov i ca 12 timmar i sträck! Man är liksom lite piggare så.
Han har blivit så jäkla aktiv min lille kille.. Kan inte vara still en sekund, han ska hoppa sprattla o klänga o ha sej hela tiden....

Dopet närmar sej som bara den nu. Nästa lördag... Prästen ringde häromdagen o på torsdag ska vi träffa henne o gå igenom dopet. Och jag den dumma jäklen svor åt prästen, inte så att jag vart arg utan när hon ringde så sa jag
- ja visst faan, dej skulle jag prata med...
Kom på mej själv men tänkte att det är ingen idé att jag börjar förklara mej eller be om ursäkt eller nåt för då hade det bara blivit ännu värr...
Jag måste verkligen sluta att svära... Ska nog börja böta varje gång jag svär...

0 kommentarer: