THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 30 november 2008

Dåligt bloggande...

Får be så hemsk mycket om ursäkt för mitt dåliga bloggande de senaste dagarna men har haft sååå mycket att göra.
I går var det dop o det gick jätte bra. Elias var så snäll o grät eller gnällde inget under hela dagen fast att han var hur trött som helst, för att sova, nej de gick inte. Kan ju missa något...
Vart väl lite vimsigt i kyrkan för jag hade gjort dopblad som vi skulle följa vilket vi hade gått igenom med prästen om o så. Men prästen valde ändå att ta de lite som hon ville så lite rörigt blev de allt. Mamma trodde att hon var full för att hon var så vimsig o lustg. Men hon bad om ursäkt efter att dopet var slut.
Vi fick hur mkt fina presenter som helst! Var hur nöjd som helst för alla saker.

Nu ska jag gå o städa lite hät hemma, kan behövas! Fast jag vet inte, hittar alltid en vrå där jag tycker det ser lite stökigt ut, som andra kanske inte skulle tänka på, men jag gör det!!! Sebbe ser inget.... haha

0 kommentarer: