THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 15 november 2008

Lördag...

Lördagen är här, sitter vid datorn med mitt kalla morgonkaffe o hör hur Elias pratar med figurerna på sin hoppgunga medans hans pappa ligger framför tv:n. Slappt..
Åt frukost för en stund sen, o de var bara jag som åt, även fast jag plockat fram en massa goda saker... Eller Elias åt ett rån...

Snart kommer Nisse o Irene hit, ska byta till vinterdäck på bilen o Sebbe har inte gjort det innan så han ville att Nisse skulle komma o kolla att han gör rätt så man inte är ute o kör o vipps så ryker ett däck.. Inte för roligt..
Blir väl då också att ta en fika...

Under natten har jag fått massage ungerfär sedan klockan 00:30 - 08:00 utav en sparkandes Elias.. Sparkade mej i ryggen heeela tiden o så fort jag la honom till rätta snurra han runt o la sej med hans huvud mot Sebbe o fötterna mot mej... Jädrans unge så busig han är...

Satt o kolla på blocket på hundvalpar, fasen så söta, man vill bara åka dit på momangen o köpa sej en men man låser ju upp sej så mycket. Får bli när man är gammal o gjort allt man ska göra här i livet...

0 kommentarer: