THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 11 november 2008

Nalle Puh babyklubb..

För en ca 6 månader sedan gick jag med i en Nalle Puh babyklubb där man får lite böcker o såna saker. Nu har jag inte fått någon postavi för att hämta ut bokpaketet så jag ringde till dom o frågade vart min bok var, då sa hon att dom hade fått boken returnerad o att jag gått ur medlemskapet hos dom o faan heller att jag gjort. Jag vill ha mina böcker nu o jag tänker inte betala er någon extra startavgift o heller ingen straffavgift för att jag inte hämta ut boken för det är faktiskt inte mitt fel sa jag o nu skulle hon skicka boken på en gång o sätta igång mitt medlemskap igen utan att jag ska behöva betala något! TACK!!!

Måste hämta Elias i sin säng, han vakna nu o känner inte för att ligga kvar!!!!

0 kommentarer: