THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 3 november 2008

Härligt höstväder..

Var ute o gick en sväng nyss med Elias o guud vilket härligt väder det är ute, visst är det lite kallt men med rätt kläder så är vädret toppen :)
Vi var nere på ica en sväng för att handla bröd, vägen hem var en ända uppförsbacke vilket jag inte är van vid så det var lite småjobbigt att dra vagnen upp för denna jädra backe, men som tur är så ska vi ju bo här ett par x antal år så backen lär jag ta utan problem inom snar framtid...

Elias ligger fortfarande kvar ute i vagnen o sover, ställde honom utanför fönstret här vid datorn så jag kan se honom.. Han är så jädrans söt min lille son :)
Snart ska man börja med att laga mat.. Får bli köttfärsås med någon pasta tror jag..

Nähä, nu ska jag surfa vidare här på internet ett tag till innan det är dax för annat.
Kaffe först...

0 kommentarer: